Меню сайту:
Наші сервіси:
Історія cs1.6 HTML-редактор online Photoshop online Взнай свый ip
Міні-чат

Наше опитування
Статистика
» Зарег. на сайте
Всього: 18
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових за вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» Из них
Адмінів: 2
Модерів: 0
Модерів форума:
Провірених: 1
Юзерів: 15
» Из них
Хлопців: 15
Дівчат: 3

Понеділок, 23.06.2025, 20:20
Вітаю Вас Гость

Редактор карт Hammer. - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Редактор карт Hammer.
RUSLASS
 Дата: Середа, 01.12.2010, 18:37 | Сообщение # 1

Группа: Адміністратори
Сообщений: 54
Уважение: 0
Offline
Остання версія редактора Hammer
У квітні 2003г. вийшла нова версія редактора карт Valve Hammer Editor 3.5 (public beta).

Скачування
Hammer 3.5 beta (488 Кб)
Half-life FGD (191 Кб, потрібний для проглядання моделей в редакторові)
Якщо Ви створюєте карти для CS, то необхідно викачати CS Expert FGD. Тут же представлено посилання на Half-life FGD. Це оновлена версія FGD-файла з підтримкою нової функції редактора карт по показу моделей в 3D-виде. За бажання можна самостійно прикрутити показ моделей у використовуваний Вамі CS FGD-файл, вирізавши потрібний шматок коди з файлу для Half-life. Про те, як це зробити, сказано нижче.

Основні зміни
тепер моделі відображаються прямо в 3D-виде редактора
тепер можна завантажувати PTS-файл (для пошуку помилки LEAK) прямо в 3D-вид редактора
модифіковані FGD-файлы для HL і DOD
перероблена панель роботи з текстурамі і Expert-окно компіляції
параметри Pitch, Yaw, Roll тепер розділені на декілька компасів у властивостях энтити-объектов
доданий прапорець «Animate models» («анімація моделей») в параметри редактора
можливість вказівки дистанції відображення моделей в 3D-виде
можливість вибору анімацій у моделей
можливість зміни кольору фону в 3D-виде
моделі, що містять текстури з масками, тепер відображаються прозорими
більше можливостей у фінальній версії

Докладніше про зміни
1. Відображення моделей в 3D-виді

Тепер моделі показуються безпосередньо в 3D-виді редактора, але щоб ця функція запрацювала необхідно викачати і підключити до редактора новий FGD-файл (посилання приведені вище).

Ви можете і самостійно підправити свій FGD-файл, якщо не хочете викачувати новий. В цьому випадку необхідно виконати 3 умови:

У установках редактора, в меню «Tools\options\game Configurations», необхідно заповнити поля «Game Directory» і «Mod Directory»;

Якщо Ви використовуватимете моделі з PAK-файла (valve\pak0.pak), то їх необхідно розпакувати у відповідну директорію;

Необхідно додати деяку інформацію в FGD-файл, це можна зробити двома способами:

@PointClass studio() = entity_name
[
model(studio): "Model"
]
В цьому випадку ентити-обєкт (ім'я якого указується замість слів entity_name) відображається у вигляді одноколірного прямокутного об'єкту поки шлях до моделі не вказаний (до такого відображення ми звикли), але як тільки ми вкажемо шлях до моделі, замість прямокутного об'єкту ми побачимо саму модель.

@PointClass studio("models/some_model.mdl")= entity_name []
В цьому випадку ентити-обєкт (ім'я якого указується замість слів entity_name) завжди відображається, як одна і та ж модель, шлях до якої указується тут: studio("models/some_model.mdl").
Ми рекомендуємо для об'єкту «cycler» (і «cycler_sprite») додати інформацію по першому зразку, а для об'єктів «info_plaer_start» і «info_plaer_deathmatch» - по другому.

На картинці нижче видно, що якщо у властивостях об'єкту «cycler» (а саме він вставляє на карту модель) вказаний шлях до моделі, то модель відображається, якщо шлях не вказаний - відображається одноколірний прямокутний об'єкт.

Максимальна відстань в 3D-виді, при якому моделі все ще відображаються, можна виставити у властивостях редактора («Tools\options\3d views»). Можливі значення від 0 до 2000 юнітів. Коли це максимальна відстань перевищена, моделі перетворюються на одноколірні прямокутні об'єкти.

Поки в бета-версії редактора спостерігається невеликий баг, коли затекстурірованниє моделі перетворюються на білі (без текстур). Це якось пов'язано з роботою OPENGL і, сподіваємося, буде виправлено у фінальній версії.

Також на цій вкладці можна включити/виключити відображенні анімацій у моделей (прапорець «Animate models»). Також з'явилася кнопка «Pick Background Color», за допомогою якої можна вибрати колір фону в 3D-виді редактора.

2. Розділені параметри Pitch, Yaw, Roll

Тепер параметри Pitch, Yaw, Roll у властивостях энтити-объектов мають кожен свій компас. Правда, Pitch і Roll поки не працюють.

3. Змінена панель роботи з текстурамі

Тепер панель роботи з текстурамі виглядає так:

4. Змінене вікно компіляції

Трохи видозмінилося вікно компіляції в режимі «Expert»:

 
Мурзик
 Дата: Неділя, 18.02.2018, 02:48 | Сообщение # 2

Группа: Користувачі
Сообщений: 6
Уважение: 0
Offline
тю
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Міні-профіль
Привет: Гость

Сообщения:

Логин: Гость
ID: 0
Ты здесь: -й день
Список пользователей
Изменить информацию
Отправить сообщение
Читать ЛС ()
Сервер
Ми Вконтакті
Категорії розділу