Меню сайту:
Наші сервіси:
Історія cs1.6 HTML-редактор online Photoshop online Взнай свый ip
Міні-чат

Наше опитування
Статистика
» Зарег. на сайте
Всього: 18
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових за вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» Из них
Адмінів: 2
Модерів: 0
Модерів форума:
Провірених: 1
Юзерів: 15
» Из них
Хлопців: 15
Дівчат: 3

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Субота, 13.12.2025, 08:16
Вітаю Вас Гость

Світ CS1.6

Створення кс:

1999 рік, січень, холодний зимовий день. Старина Мін Ле (Minh Le) він же Гусятник (Gooseman), учавствовщій у створенні мода для Кваки Action Quake2, йде з проекту. Разом з Кліффом (Cliffe) вони задумують створити гру по своєму образу і подобі.

Гузмен починає працювати над графікою; в січні починає створення моделей для гри. Гру було вирішено створювати на движку Халф-Лайфа, SDS для якої виходить в квітні все того ж року.

Навесні ж з'являються і перші сайти присвячені майбутньою Контрі. Ле обіцяв створити саме те, про що мріяли мільйони юзерів, тому перший же анонс до гри був прийнятий із захопленням. 15 березня 1999 Мін Ле називає офіційну назву для майбутньої гри. Як не важко здогадатися, назва так і не змінилося з того дня.Червень 1999 року, вихід Бети 1.0. Проект був безкоштовним, тому народ став підключатися до контра-манії.

Перший ігровий сервер для гри з'являється на початку осені того ж року.Аудиторія гри поступово збільшується. Народ втомився від зелених лазерів і димлячих ракет, з великим ентузіазмом бігає з Калашами і стріляє з M4A1. Тим часом, Гузмен випускає усе більш якісні і якісні Бети, що привертало ще більші народні маси.

12 квітня Valve заявляє про свою підтримку, як моральну, так і матеріальної. До створення п'ятій Беті приєдналася канадська фірма Barking Dog Studios, так само як і Гузмен що знаходиться в хороших відносинах з Valve'ом. На їх спільні роботи Волв виділив кошти, яких вистачило не тільки на чищення кодів для Контри, але і на багато чого іншого. Плодом їх співпраці стало чергова версія Контри. Barking Dog Studios після роботи з Valve відправилася на «вільні хліби» і стала творцем однієї з кращих ігор 1999 року «Homeworld: Cataclism». Тим часом популярність гри різко зростає, після анонса виходу версії 1.0. І ось, в листопаді 2000 року виходить фінальна версія гри «Counter-Strike 1.0».

Гра виходить в двох версіях: коробкової і безкоштовною, яка викладена для вільного скачування в мережі. Ось так гра зроблена по суті однією людиною стала кращою інтернет-грою 2000 року, переплюнув по популярності Квейк, Анріал, Дельта Форс разом узяті. Після виходу версії 1.0 Гузмен началвипускать нові версії КС. Нічого кардинально нового він до них не вносив, тобто не міняв гемплей, але зате фіксіл баги і додавав усілякий фичи.

У тому ж 2000 року Valve заявив про вихід одиночної гри «Counter-Strike: Condition Zero». У 2004 вона виходить після переходу прав на її розробку від до. Valve вирішує залишити напрацювання першої контори як Deleted Missons, але всі хитрощі не допомагають і геймерське співтовариство визнає її невдалою. У жовтні 2004 виходить Counter-Strike Source написаний на движку другої Халфи.

Дещо про кс:

Типи гри

Залежно від типу ігрової карти, завдання можуть бути наступними:

Hostage Rescue

Метою гри є висновок заручників для CT, і їх утримування для Терористів; або повне знищення ворога. CT виграють, якщо до закінчення часу раунду встигнуть довести всіх заручників до зони порятунку, а якщо будуть виведені не всі заручники - переможуть Терористи. Заручники на радарі відображаються (для CT) блакитним кольором. При порятунок заручника всім гравцям передається голосове повідомлення Hostage has been rescued, а при порятунку всіх заручників виводиться відповідне повідомлення на екран. Щоб змусити дотримуватися заручника за собою, гравець CT повинен натиснути Use, перебуваючи поруч із заручником (при цьому слова, вимовлені заручниками, добре чути на великій відстані). Щоб заручник перестав слідувати за CT, гравець повинен знову натиснути Use. На відміну від Терористів, гравець CT може штовхати заручників, якщо ті блокують його. Погано продумано поведінка заручників - слідуючи за CT, вони не можуть присідати, відкривати двері, стрибаючи з великої висоти, не втрачають hp. Якщо заручник відстав, до нього потрібно заново підійти і натиснути Use. При знаходженні в зоні порятунку у гравців CT ліворуч з'являється значок «R».

Зазвичай, назви карт цього сценарію починаються з префікса cs_. Такі з'явилися в хронологічному порядку першими - в beta 1.0, найпершими картами були cs_siege, cs_mansion, cs_wpndepot і cs_prison.

Bomb / Defuse

На даний момент, карти тільки цього сценарію використовуються на всіх великих чемпіонатах в силу більшого дисбалансу сторін на картах інших сценаріїв.

Завданням для команди Терористів є підрив бомби в певному місці (Плант, споті), яких на збалансованих картах зазвичай два. Бомбу несе один з гравців команди Терористів (bomber), він може її скинути, як звичайні озброєння. Гравець, що несе бомбу, на радарі відображається помаранчевим кольором; будучи скинутої, сама бомба на радарі відображається миготливої помаранчевої точкою (або з урахуванням висоти - двома перпендикулярними лініями), а при закладці - миготливим хрестом (тільки для команди Терористів). У гравця, який несе бомбу, її наявність відображається ліворуч на екрані відповідним значком, а сам гравець має рюкзак на спині. При знаходженні в зоні закладку, значок починає блимати червоним кольором. У момент закладання всім гравцям обох команд передається повідомлення The bomb has been planted. У CT є можливість скоротити час розмінування бомби, купивши Defuse Kit, з яким воно становить 5 секунд (без нього - 10 секунд). Час закладки бомби становить всього 3 секунди.

Перші карти цього типу з'явилися в beta 4.0 - ними були de_nuke, de_dust, de_prodigy.

VIP Assassination

Завданням Терористів на картах такого роду є вбивство VIP-гравця (у загальному випадку, не дати йому врятуватися), яким стає один з гравців команди CT. При цьому у VIP немає можливості купити зброю, патрони чи спорядження, проте він має 200% AP (Armor Points, бронежилет) без шолома і стандартний пістолет команди Контртерористів (HK USP). Завдання CT - довести VIP до зони порятунку.Карти цього сценарію мають префікс as_. Єдиною картою такого сценарію в офіційному наборі CS є as_oilrig.

Escape

Через відсутність популярності карт цього типу, остання escape-карта була вилучена з офіційного набору карт ще в beta 7.0 (es_trinity). Завданням Терористів є добігти до escape-зони - врятуватися. Завдання CT - перешкодити їм. Якщо до escape-зони доберуться більше половини Терористів - виграє їх команда. У зворотному випадку - команда CT.

У будь-якому із сценаріїв, команда виграє при знищенні команди супротивника. При закінченні часу раунду виграє команда, що виконала свою мету (CT на картах Bomb / Defuse і Escape, і Терористи на картах Hostage Rescue і VIP Assassination).

 Користувальницькі карти

Останнім часом з'явилися нові види карток, створені користувачами, які припускають власні режими гри. Частина перерахована нижче.

aim - зазвичай відкриті карти для тренування стрілянини на дальніх і середніх відстанях.

awp - гра ведеться тільки на снайперських гвинтівках AWP (рідше Scout).

bh - карти для тренування расприга.

de - bomb / defuse карти, на яких присутні місця для закладання бомби.

cs - карти, на яких присутні місця куди треба відвести заручників.

deathrun - карти для модифікації «deathrun». Гравці діляться на дві команди: перша біжить через смугу перешкод, на якій розташовані різноманітні пастки - вилітають зі стін шипи, провалюється підлога з кислотою, що рухається лазер та інше, друга ж команда дивиться за просуванням першої та активує ці самі пастки. У кінці смуги випробувань знаходиться зброя, взявши яке минулий смугу зможе помститися тим, хто активував пастки (хоча у них як і раніше є пістолети).

dm - карти для модифікації «Deathmatch Mod» (CSDM). Гра на таких картах швидкоплинна. У цьому виді карт дві команди змагаються не за бомби або заручників, а за фраги. Деякі карти мають поділ на команди, на деяких кожен сам за себе.

es - escape - на таких картах в однієї з команд немає зони закупівлі. Мета цієї команди - врятуватися від команди суперників. Якщо хто-небудь з команди тікають добігає до точки порятунку, то гра завершується перемогою тікають. Команди міняються місцями, якщо наздоганяють вбивають всіх тікають.

fy - Frag Yard. Зброя розкидано по картах, не на всіх картах є покупні точки, часто від dm відрізняються симетрією респаунов. [17]

gg - карти для модифікації «Gun Game». Гра подібна до «Frag Yard», тільки зброя не лежить на карті, а дається гравцям за вбивства суперників. На початку гри у всіх гравців Glock 18.

he - Hi-Explosive. Зазвичай невеликі карти. Зі зброї - тільки гранати.

hns - карти, спеціально призначені для мода «Hide` n `Seek», як правило, мають багато сходів і місць для стрибків

ka - «Knife Arena», гра в якій не можна купити зброю, гравцям видаються тільки ножі.

ka_soccer - футбольний мод. Завдання - використовуючи тільки ніж забити гол м'ячем у ворота суперника. При забитий гол команда супротивника побивається.Зазвичай пошкодження від зброї на таких картах відключені.

bkz - тип kreed карти, створена мапперам з болгарського ком'юніті (модифікація kreedz).

cg - тип kreedz карти, створена мапперам з німецького ком'юніті (climbers germany) (модифікація kreedz).

kz - карти для модифікації «Climbing Mod» (Kreedz), - такого собі аналогу мода «DeFRaG» для «Quake III Arena», де гравцю не потрібно нікого вбивати, а метою є подолання деколи дуже довгих і складних перешкод на час.

pa - Prepared Assault або Pistol Arena, те ж саме, що і ka, за винятком видається зброї - пістолети. [17]

sj - карти для модифікації «SoccerJam»

surf - карти, кардинально відрізняються від класичного CS присутністю на них рамп - розташованих під кутом поверхонь, на яких за певних налаштуваннях сервера можливо ковзання. Останнім часом набуває великої популярності через свою оригінальність, так як на цих картах треба не тільки вміти влучно стріляти, але і добре кататися. Створюються навіть цілі сервера, присвячені тільки surf-картками.

wh або spam - WallHack. Найчастіше, - це рімейки популярних карт (de_dust, de_dust2, de_train і так далі). Головна особливість - прозорі стіни.

zm, ze - карти для дуже популярної останнім часом модифікації «Zombie Plague».Концепція карт полягає в тому, що серед гравців через певний час (як правило 15-30 секунд) після початку раунду випадково вибирається «перший зомбі» (або декілька, в залежності від режиму гри), чиє завдання - заразити всіх інших гравців, а їх завдання, у свою чергу - вижити або ліквідувати всіх зомбі. На деяких картах місія людей - добігти до певної точки порятунку (escape), де на них чекає транспорт (вертоліт, поїзд чи підводний човен), на якому вони рятуються із зараженої зони.

hns - карти для модифікації «Hide 'n' Seek» («СS-Хованки»).

35hp - те ж саме, що і ka, за винятком того, що у гравців є лише 35 Health Points. [18]

У загальному випадку тільки творець визначає назву карти, що може не відповідати де-факто прийнятим завданням цієї карти. (Наприклад cs_pf_dust, cs_deagle5). Існують і інші типи завдань.

Counter-Strike - перша гра з розвиненою системою командної взаємодії та економікою.

Для свого часу Counter-Strike був досить реалістичним шутер з хорошою графікою і швидко завоював популярність. Досить швидко з'явилися професійні спортсмени і команди, а гра була включена в списки найбільших змагань з кіберспорту.

 

Грошова система

На відміну від Half-Life, в Counter-Strike одним з аспектів гри є кількість грошей на рахунку гравця. Ці гроші можуть бути використані для купівлі зброї та спорядження.Робити покупки можна тільки в т. н. зоні покупки (buy-zone), присутність у якій символізується відповідним значком. Наявність обмеженого грошового рахунку вносить серйозні корективи у тактику гри, а гарне і ретельне планування грошової політики в матчі може істотно наблизити команду до виграшу. Протягом своєї історії, грошова система CS багаторазово змінювалася і перебудовувалася. CS
Творці намагалися знайти найкращий збалансований варіант. Змінювалася вартість зброї, додавалися різні його види.
Після закінчення раунду кожен гравець виграла команди отримує на свій рахунок певну суму грошей, а гравці програла - меншу суму. Залежно від типу завдання і вчинених дій ці гроші різні. Максимально можлива сума на рахунку - $ 16000, мінімально можлива - $ 0.
Грошова таблиця. 
Команда Результат Спосіб Плата
CT Перемога Будь $ 3250
CT Поразка Вибух бомби $ 1400 
CT Поразка Заручники не врятовані $ 0
CT / T Поразка Знищення команди $ 1400 
T Перемога Знищення CT $ 3250
T Перемога Вибух бомби $ 3500
T Поразка Бомба знешкоджено $ 2200
T Поразка Час вийшов $ 0 [23]
Втім, грошова система може бути істотно змінена за допомогою сторонніх плагінів.Наприклад, в DeathMatch Mod зброю дається безкоштовно. Існують також системи зі змінною ціною зброї - популярне зброя є більш дорогим, ніж непопулярне.


Міні-профіль
Привет: Гость

Сообщения:

Логин: Гость
ID: 0
Ты здесь: -й день
Список пользователей
Изменить информацию
Отправить сообщение
Читать ЛС ()
Сервер
Ми Вконтакті
Категорії розділу