За допомогою HLTV можна записувати демки ігрового процесу в Counter-Strike. Багато запитають навіщо це потрібно? А ось навіщо: коли ви записуєте демку через консоль (~ => record demka.dem) то при перегляді демки ви зможете спостерігати за грою тільки від першої особи і не зможете перемикати камеру (це дуже не зручно, особливо коли запис вівся за яким-небуть ламером, який не вміє грати і доводиться вічно витріщатися на його чорний екран!). Так от завдяки HLTV великій масі людей є можливість спостерігати за грою в ролі Spectator'a індивідуально, тобто самому вибирати найбільш підходящий ракурс або камеру, що само - собою є великим плюсом HLTV.
Приступимо: 1. Спочатку створіть, або виберіть сервер на якому буде проводитись запис.
2. Запустіть Counter-Strike,та зверніть його (ALT+TAB або CTRL+ESC)
3. Зайдіть в папку з грою, найдіть файл hltv.exe, запустіть його, в відкритому вікні
напишіть connect ip_adress, наприклад connect zaxid.no-ip.org:27016
4. Чекаємо поки HLTV зайде на сервер (близько 10 секунд)
5. Щоб почати записувати вікні з HLTV пишемо record “nazva_demki” наприклад record zaxid_cool
6. Вертаємось в CS
7. Щоб зупинити запис демки в вікні з HLTV пишемо stop
Ваша демка готова!
Демка зберігається в \cstrike\, назва_демки-цифри-карта.dem за нашим прикладом це буде так zaxid_cool-0911102151-de_dust2_2x2.dem
Команди HLTV (прописуються або в hltv.cfg або в консолі)
cachesize x - визначає кількість Кеш Frames (стандарт 32).
clients - список усіх приєднаних спектаторів та їх ідентифікаторів;
comm ім'я - задає додатковий Masterserver зразок woncomm.lst
connect host: port - приєднати проксі до сервера або головному проксі по вказаному порту;
delay n - за допомогою цього значення (у секундах; min 10) задається тривалість затримки у мовленні. Робиться це для амортизації сигналу і для того, щоб уникнути можливості зловживання різних альтернативних способів спілкування в грі з метою моніторингу. Наприклад, під час Clanwars, коли спеціально найнята «радистка Кет» спостерігаючи за гравцями команди супротивника, повідомляє їх місце розташування свом сокланавцам;
disconnect - від'єднати від проксі сервера або головного проксі;
quit - покинути HLTV;
retry - повторити останнє підключення
name X - встановити ім'я Вашого проксі, де X - ім'я;
password - встановлює пароль сервера;
kick ID - відключити спектатора;
say x - послати текстове повідомлення всім спектаторам;
chatmode 0/1/2 / - вкл. / викл. функцію чату між клієнтами: "0" - відключає "1" - включає "2" - включає в разі використання MasterProxy і декількох RelayProxis можливість спілкування між кількома Spectactors, що знаходяться на різних Proxy (функція повинна бути дозволена на всіх задіяних Proxy). При частому поява в клієнта помилки Host_Error: UserMsg: Not Present On Client 76 підтримку чату бажано відключити;
ping host: port - пінгувати сервер за вказаним портом;
heartbeat - посилає status packet на WON master servers;
rcon x - посилає команду віддаленого управління на інший server / proxy;
rcon_address IP: Port - встановлює IP-адресу для віддаленого управління;
rcon_password string - встановлює пароль для віддаленого керування сервером;
rate 10000 - задає ширину каналу (від загального), відведеного ігровим сервером під HTLV Proxy. Значення задається секунда на байт (у наведеному прикладі 10 Кb / s);
updaterate n - встановлює кількість апдейтів в секунду, що посилаються сервером на проксі;
maxclientrate n - виставляє максимальну ширину смуги (швидкість передачі даних) до спектаторам;
loop 0 / 1 - якщо виставлено 1, то клієнти залишаться підключеними після від'єднання проксі від гри і остання гра буде повторена;
multicast 0 - перемикає HLTV Proxy на Unicast. Якщо ви не впевнені чи підтримує ваш провайдер Multicast, то краще нічого тут не чіпайте. Інакше введення неправильного значення збільшує час підключення. Якщо ви все ж таки маєте в своєму розпорядженні точної інформації, то для включення Multicast пропишіть "multicast 1". connectip 234.5.5.1 і gameip 234.5.5.2 - актуальні толmко для Multicast і тому не змінюються
Proxypasswort - застосовується для авторизації коментаторів. У цьому випадку в консолі вводиться commentator пароль, після чого відкривається можливість коментувати хід гри за допомогою голосової підтримки (Voice Chats). Все працює за принципом «Горця» - коментатор може бути тільки один. connectip IP: Port - встановлює class D IP для multicast connect group (default 234.5.5.1:27025);