RUSLASS |  Дата: П`ятниця, 03.12.2010, 18:18 | Сообщение # 1 |
Группа: Адміністратори
Сообщений: 54
|
| Думаю, багато хто погодиться з тим, що карта de_nuke, давно входить до четвірки класичних рівнів, ніколи не користувалася популярністю на інтернет-серверах Росії. Але за останні кілька років організатори більшості найбільших турнірів полюбили de_nuke і з задоволенням ставлять її у фінальних баталіях. De_nuke - рівень досить складний для розуміння, особливо при грі за атаку, так як безсумнівна перевага залишається за CT. Обумовлено це тим, що, як і на de_inferno (мова про яку йшла в минулому номері журналу), контри і терори частіше за все стикаються в ближньому бою, а «кольт» (найпопулярніше і ефективну зброю контров) в цьому випадку краще «калаша» . Террори. На початку раунду гравець, що з'явився ближче інших до будинку, забігаючи в будку, може відстрілювати контрою, які рухаються з вулиці на Plant A. Контри. Щоб цьому запобігти, одному з контрою необхідно відразу після початку раунду залізти на "верх-низ» і кинути світлову гранату - ворог буде засліплений. Способи атаки: Тактика за терорів Бистрая атака на Plant A через будинок (на початку раунду капітан пише «RUSH A») (1) - При вдалих респаунах на початку раунду терори рашат Plant A через двері, засліплюючи супротивників флеш. При цьому найбільший перший повинен забігти в будку і не дати ворогам увійти з вулиці. (2) - Перед виходом на плент з дверей у прибудову (направо) кидається кілька димових і світлових гранат, після чого терори, зачистивши Plant A від ворогів, ставлять бомбу. (3) - При атаці ніколи не можна забувати про те, що противник може зайти з тилу. Швидка атака на Plant B через узвіз (на початку раунду капітан пише «RUSH B») (1) - При вдалих респаунах на Plant B терори рашат спуск через радіо, закидаючи ворогів світловими гранатами. Не забудьте кинути кілька димових гранат перед собою, щоб утруднити видимість контрам. (2) - Після захоплення Plant B поставте бомбу і займіть вигідні позиції, щоб напевно стримати штурм контров. (3) - Завдання цього терору - не дозволити ворогам напасти з тилу. У разі серйозних втрат в команді він повинен діяти по ситуації. Повільна атака на Plant B (на початку гри капітан пише «SLOW B») (1) - Цей раунд починається з того, що найперший терор відразу ж проходить на радіо і не дає супротивнику піти в аркаду. (2) - Потім залишилися терористи накопичуються близько радіо та «кладуть» всі свої димові гранати в прохід перед собою, щоб утруднити видимість контрам, а флеши кидають так, щоб осліпити опонентів, обороняли спуск. (3) - Як тільки Plant B захоплений, робіть основний акцент на оборону кишки і спини (спуску), адже контри найчастіше хелп саме з цих напрямків. Повільна атака на Plant A (на початку гри капітан пише «SLOW A 3:2») (1) - На початку раунду терори кілька секунд чекають аркади контров з радіо, будки, двері і площі. І лише потім починають атакувати самі. (2) - Три терору виходять на площу, перед цим кинувши флеш від AWP в ангарі, а потім кілька димових гранат у бік вікон. Вони обережно рухаються до прибудови, прикриваючи один одного. (3) - Два причаїлися в будинку терору виходять на Plant A одночасно з товаришами. Способи дефенса: Тактика за контров Дефенс: центр (1) - Найбільш ефективна оборона будки і двері - впритул. Така розсадження контров здивує противника. (2) - Завдання цього контра - після знищення ворога відійти на респаун. У випадку активного розвитку атаки за площею він може використати
|
|
| |