Статистика |
---|
» Зарег. на сайте  Всього: 18  Нових за місяць: 0  Нових за тиждень: 0  Нових за вчора: 0  Нових сьогодні: 0 » Из них Адмінів: 2 Модерів: 0
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Понеділок, 23.06.2025, 17:43 Вітаю Вас Гость
Головна » 2010 » Грудень » 22 » Інтерв'ю з менеджером проекту Counter-Strike: Masan
22:40 Інтерв'ю з менеджером проекту Counter-Strike: Masan |
Розробка модифікації для контр-страйку CS: Masan ведеться з початку 2007 року, проте в рунеті поки ще не з'являлася інформація про це конкурента CS Promod'а. Привіт, випаде, будь ласка, нашим читачам. Мене звуть Кевін "mori" Конрад, мені 17 років і я живу в Німеччині. Я працюю менеджером проекту Counter-Strike: Masan. Я граю в контр страйк вже майже 4 роки і мені здається, що він стає трохи нудним, тому я вирішив почати роботу над проектом Masan - альтернативою для тих геймерів, які не можуть грати в Source або .. не хочуть ігрвть в нього. Окей Кевін, що ж таке CS: Masan? Знаєш, дати відповідь на це питання не так просто. CSM це щось на кшталт нової версії оригінального контр страйку, на зразок неоффіціальной версії 1.7. У CSM гравці знайдуть, як старі полюбилися багатьом особливості Counter-Strike так і кілька нововведень. CSM заснований на движку Half Life: CS v1.3, так як ми хотіли залишити недоторканим "старий добрий геймплей" і дати можливість грати власникам слабких комп'ютерів. P.S. CS: Source не іграбелен на low-end системах. Можеш розповісти трохи про нововведення, які ми зможемо побачити в CSM? Так, звичайно. Ми займаємося розробкою нової графіки, нових карт і працюємо над поліпшенням ресурсів (звуків, моделей і текстур). До речі, ми працюємо спільно з кількома топовими командами, це дає нам можливість враховувати думки і побажання самих гравців. Що стосується змін геймплея, то тут ми обмежилися тільки невеликими доопрацюваннями, наприклад ми трохи змінимо AWP, тепер у знаменитої снайперсокй гвинтівки буде п'ять куль замість десяти.Також у Masan більше не буде FAMAS і GALIL, через появу цих гвинтівок ніхто більше не використовує MP5. Інтерпретація знаменитої de_nuke розробниками Counter-Strike: Masan Чи будуть в CSM нові карти або розробники зупиняться на редизайні стандартів змагального контр страйку? Звичайно ми зробимо нові карти. Ми запланували дві нові майданчики в стилі CPL спеціально розроблених для гри п'ять на п'ять, досить велике поле дій для розробки нових тактик. Одна з наших нових карт це ремейк de_dust2, яка буде називатися de_rust. Також як de_tuscan являється рімейком de_clan1_mill - de_rust лише частково повторює структуру знаменитої карти. Ти згадав, що однією з причин, по якій ви почали працювати над CSM, було бажання дати гравцям можливість грати навіть на слабких комп'ютерах. Не думаєш ти, що у випадку успіху проекту, це може трохи відштовхнути спонсорів начебто ATI або nVidia, так як їх сучасні розробки в області графічних карт залишаться просто незатребуваними прогеймерскім сообщестовом. Promode виглядає трохи більш привабливим з цього боку, він відкриває велике поле для просування і брендингу графічних чіпсетів hi-end класу. Знаєш, Promode теж намагаються адаптувати під слабкі машини, незважаючи на це, вони заручилися підтримкою виробників грфіческіх адаптерів. Хіба це не парадоксально? Зрозуміло, що ж означає ця назва - Masan? О, це цікава історія. На самому початку проекту ми довгий час не могли вибрати назву, справа дійшла до того, що ми просто з'єднали перші літери імен всіх розробників CSM, от і вийшло - "MASAN". З тих пір хтось приходив, а хтось йшов, але назва прижилася. Скільки ж людина працює над проектом? Давай-но порахуємо. Двоє займаються менеджментом, я - Кевін Конрад і Мервін МакКрейт. Мервін займається зв'язками з громадськістю, а я - плануванням і координацією всієї команди. Також у нас в команді троє займаються картами і двоє розробкою веб-сайту, решта здебільшого фрілансери. Як давно ви почали роботу над CSM? У січні 2007ого року. Ви працюєте над проектом вже більше половини року, багато що вдалося зробити? Наші маппер завершили роботу над de_nuke_masan, de_rust знаходиться в стадії бета тестування. Ведеться настройка текстур, спрайтів, моделей. Я б сказав, що ми закінчимо Masan в жовтні / листопаді 2007ого. Окей, дякую за інтерв'ю Кевін. Ми всі сподіваємося побачити Counter-Strike: Masan як можна швидше. І вам спасибі.
|
Переглядів: 871 |
Додав: RUSLASS
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Міні-профіль |
---|
Привет: Гость
Сообщения:
|
|