Меню сайту:
Наші сервіси:
Історія cs1.6 HTML-редактор online Photoshop online Взнай свый ip
Міні-чат

Наше опитування
Статистика
» Зарег. на сайте
Всього: 18
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових за вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» Из них
Адмінів: 2
Модерів: 0
Модерів форума:
Провірених: 1
Юзерів: 15
» Из них
Хлопців: 15
Дівчат: 3

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Понеділок, 23.06.2025, 17:43
Вітаю Вас Гость
Головна » 2010 » Грудень » 22 » Інтерв'ю з менеджером проекту Counter-Strike: Masan
22:40
Інтерв'ю з менеджером проекту Counter-Strike: Masan

Розробка модифікації для контр-страйку CS: Masan ведеться з початку 2007 року, проте в рунеті поки ще не з'являлася інформація про це конкурента CS Promod'а.
Привіт, випаде, будь ласка, нашим читачам.
Мене звуть Кевін "mori" Конрад, мені 17 років і я живу в Німеччині. Я працюю менеджером проекту Counter-Strike: Masan. Я граю в контр страйк вже майже 4 роки і мені здається, що він стає трохи нудним, тому я вирішив почати роботу над проектом Masan - альтернативою для тих геймерів, які не можуть грати в Source або .. не хочуть ігрвть в нього.
Окей Кевін, що ж таке CS: Masan?
Знаєш, дати відповідь на це питання не так просто. CSM це щось на кшталт нової версії оригінального контр страйку, на зразок неоффіціальной версії 1.7. У CSM гравці знайдуть, як старі полюбилися багатьом особливості Counter-Strike так і кілька нововведень. CSM заснований на движку Half Life: CS v1.3, так як ми хотіли залишити недоторканим "старий добрий геймплей" і дати можливість грати власникам слабких комп'ютерів. P.S. CS: Source не іграбелен на low-end системах.
Можеш розповісти трохи про нововведення, які ми зможемо побачити в CSM?
Так, звичайно. Ми займаємося розробкою нової графіки, нових карт і працюємо над поліпшенням ресурсів (звуків, моделей і текстур). До речі, ми працюємо спільно з кількома топовими командами, це дає нам можливість враховувати думки і побажання самих гравців. Що стосується змін геймплея, то тут ми обмежилися тільки невеликими доопрацюваннями, наприклад ми трохи змінимо AWP, тепер у знаменитої снайперсокй гвинтівки буде п'ять куль замість десяти.Також у Masan більше не буде FAMAS і GALIL, через появу цих гвинтівок ніхто більше не використовує MP5.
 
Інтерпретація знаменитої de_nuke розробниками Counter-Strike: Masan
 
 
Чи будуть в CSM нові карти або розробники зупиняться на редизайні стандартів змагального контр страйку?
Звичайно ми зробимо нові карти. Ми запланували дві нові майданчики в стилі CPL спеціально розроблених для гри п'ять на п'ять, досить велике поле дій для розробки нових тактик. Одна з наших нових карт це ремейк de_dust2, яка буде називатися de_rust. Також як de_tuscan являється рімейком de_clan1_mill - de_rust лише частково повторює структуру знаменитої карти.
Ти згадав, що однією з причин, по якій ви почали працювати над CSM, було бажання дати гравцям можливість грати навіть на слабких комп'ютерах. Не думаєш ти, що у випадку успіху проекту, це може трохи відштовхнути спонсорів начебто ATI або nVidia, так як їх сучасні розробки в області графічних карт залишаться просто незатребуваними прогеймерскім сообщестовом. Promode виглядає трохи більш привабливим з цього боку, він відкриває велике поле для просування і брендингу графічних чіпсетів hi-end класу.
Знаєш, Promode теж намагаються адаптувати під слабкі машини, незважаючи на це, вони заручилися підтримкою виробників грфіческіх адаптерів. Хіба це не парадоксально?
Зрозуміло, що ж означає ця назва - Masan?
О, це цікава історія. На самому початку проекту ми довгий час не могли вибрати назву, справа дійшла до того, що ми просто з'єднали перші літери імен всіх розробників CSM, от і вийшло - "MASAN". З тих пір хтось приходив, а хтось йшов, але назва прижилася.
Скільки ж людина працює над проектом?
Давай-но порахуємо. Двоє займаються менеджментом, я - Кевін Конрад і Мервін МакКрейт. Мервін займається зв'язками з громадськістю, а я - плануванням і координацією всієї команди. Також у нас в команді троє займаються картами і двоє розробкою веб-сайту, решта здебільшого фрілансери.
Як давно ви почали роботу над CSM?
У січні 2007ого року.
Ви працюєте над проектом вже більше половини року, багато що вдалося зробити?
Наші маппер завершили роботу над de_nuke_masan, de_rust знаходиться в стадії бета тестування. Ведеться настройка текстур, спрайтів, моделей. Я б сказав, що ми закінчимо Masan в жовтні / листопаді 2007ого.
Окей, дякую за інтерв'ю Кевін. Ми всі сподіваємося побачити Counter-Strike: Masan як можна швидше.
І вам спасибі.

Переглядів: 871 | Додав: RUSLASS | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *:
Міні-профіль
Привет: Гость

Сообщения:

Логин: Гость
ID: 0
Ты здесь: -й день
Список пользователей
Изменить информацию
Отправить сообщение
Читать ЛС ()
Сервер
Ми Вконтакті
Категорії розділу