Меню сайту:
Наші сервіси:
Історія cs1.6 HTML-редактор online Photoshop online Взнай свый ip
Міні-чат

Наше опитування
Статистика
» Зарег. на сайте
Всього: 18
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових за вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» Из них
Адмінів: 2
Модерів: 0
Модерів форума:
Провірених: 1
Юзерів: 15
» Из них
Хлопців: 15
Дівчат: 3

Понеділок, 23.06.2025, 23:23
Вітаю Вас Гость

тактика гри на de_clan1_mill - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
тактика гри на de_clan1_mill
RUSLASS
 Дата: П`ятниця, 03.12.2010, 18:21 | Сообщение # 1

Группа: Адміністратори
Сообщений: 54
Уважение: 0
Offline
de_clan1_mill - рівень, створений у 2001 році відомим американським дизайнером Narby. З самого початку карта претендувала на статус офіційної: рік за роком вона завойовувала всесвітнє визнання ...

В 2001 de_clan1_mill грали тільки в Америці на лізі CAL (Cyberathlete Amateur League), в 2002-м карту вперше поставили на фінал СPL в Далласі, а в 2003-му вона вже з'явилася на європейських кваліфікацій до CPL! На даний момент даний рівень остаточно утвердився на всіляких європейських турнірах, в тому числі і на російських.

Контри. На початку раунду гравець з AWP займає щаблі й переглядає прохід з лівої кімнати в центр.
Террори. Щоб запобігти атаці контрою, одному з терорів необхідно відразу після початку раунду кинути димову гранату на щаблі, після чого можна займати ліву кімнату.
Способи атаки: Тактика за терорів

Бистрая атака на Plant B через ліву кімнату (на початку раунду капітан пише «RUSH B»)


(1) - При вдалих респаунах на сходах терори рашат Plant B через ліву кімнату. При цьому самий перший з них не повинен дати ворогам зайняти вигідні позиції, одна з яких - щаблі.
(2) - При виході зі сходів терори кидають кілька димових гранат у бік довжини, після чого ставлять бомбу.
(3) - У запалі бою не забувайте прекривать ваші тили. Швидка атака на Plant A через будинок (на початку раунду капітан пише «RUSH A»)

(1) - При вдалих респаунах на кота терори рашат Plant A через праву кімнату. Кидайте світлову гранату, щоб осліпити контра на центрі, а перед виходом на плент «задимити» кишку.
(2) - Після захоплення плента поставте бомбу і займіть вигідні позиції на ящиках, щоб напевно відбити штурм контров.
(3) - Завдання цього терору - не дозволити ворогам напасти з тилу. У разі серйозних втрат в команді він повинен діяти по ситуації. Швидка атака на Plant A через кота (на початку раунду капітан пише «RUSH A»)

(1) - Цей раунд починається з того, що найперший з терорів проходить в ліву кімнату і відстрілює аркадних контров.
(2) - залишилися терористи збираються у щаблів і після відмашки лідера «кладуть» дві димові гранати собі під ноги, а флеши кидають так, щоб осліпити ворогів, сховалися на пленте (у будинку і на довжині).
(3) - Як тільки Plant B захоплений, бороніть перш за все вихід з довжини; контри найчастіше атакують саме звідти. Повільна атака на Plant A (на початку гри капітан пише «SLOW A - 3:2»)

(1) - На початку раунду терори чекають аркади з кота, центру та зі сходів. І лише потім починають атакувати самі.
(2) - Трійка терору йде на кота, перед цим засліпити снайпера за допомогою флеши. Потім вони кидають кілька димових гранат до кишки і три бойові на плент.
(3) - Два затаїлися на центрі терору допомагають соратникам.
Способи дефенса: Тактика за контров

Дефенс з посиленням оборони центру


(1) - У вас повинна бути добре зіграна пара «AWP-Colt», тому що, якщо прорвуть оборону Plant B, їм доведеться виручати один одного.
(2) - У будь-якому випадку супротивник потрапляє відразу до двох контрам, так що ви залишитеся в більшості.
(3) - Завдання гравця з AWP - не дати ворогам вийти на кота, щоб вони не змогли зайняти вигідні позиції. Якщо ж його осліпили, він повинен сховатися в ящиках. Дефенс з посиленням оборони кота

(1) - Найбільш ефективна оборона кота - впритул. Така розсадження контров здивує противника.
(2) - Двоє гравців стримують оборону центру таким чином, як показано на малюнку, їх завдання - не дозволити ворогам прорвати Plant A.
(3) - Гравець з AWP не дає ворогам вийти на сходи, щоб вони не змогли зайняти більш вигідні позиції. У випадку активного розвитку атаки на Plant B він повинен затримати терорів світловими гранатами.
Подсадкі на de_clan1_mill


Трюк практично не використовується опоненти навряд чи будуть перевіряти цю «ничку». Звідси добре видно прохід на щаблі. Виконається трюк самостійно.
Удобная позиція. Для виконання підсадки необхідно дві людини.

Всего один влучний стрілок, затаївши
Прикрепления: 8522130.jpg (233.1 Kb)
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Міні-профіль
Привет: Гость

Сообщения:

Логин: Гость
ID: 0
Ты здесь: -й день
Список пользователей
Изменить информацию
Отправить сообщение
Читать ЛС ()
Сервер
Ми Вконтакті
Категорії розділу