Меню сайту:
Наші сервіси:
Історія cs1.6 HTML-редактор online Photoshop online Взнай свый ip
Міні-чат

Наше опитування
Статистика
» Зарег. на сайте
Всього: 18
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових за вчора: 0
Нових сьогодні: 0
» Из них
Адмінів: 2
Модерів: 0
Модерів форума:
Провірених: 1
Юзерів: 15
» Из них
Хлопців: 15
Дівчат: 3

Вівторок, 24.06.2025, 16:53
Вітаю Вас Гость

Тактика гри в парі - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Тактика гри в парі
RUSLASS
 Дата: Четвер, 02.12.2010, 23:48 | Сообщение # 1

Группа: Адміністратори
Сообщений: 54
Уважение: 0
Offline
Як правило, коли у команд багато грошей (для покупки AWP наприклад), в набагато виграшній ситуації опиняється той, хто першим візьме під приціл міст. У таких випадках дробитися рекомендується за принципом “хто ближче до моста, той йде на міст”. Детальніше розглянемо на конкретних тактичних прийомах на конкретних картах декілька пізніше. Гравець, що біжить ззаду, повинен повідомити майбутнього напарника, що вони працюють разом. Приблизно так - "player, я ззаду! спрацьовуватимемо", тільки після цього гравець той, що біжить попереду починає працювати в парі. Перший закон роботи в парі і раша. Не стояти в дверях. Людина, що стоїть в дверях грає один, мало того він не дає пройти останнім. Відповідно треба постаратися йому це дохідливо пояснити. Другий закон роботи в парі. Перший завжди виходить до самого кінця. Скажемо граючи на de_dust2 терором і рашуя на А по довгому. Перший виходить до самої стіни довгого проходу. Щоб не заважати напарникові вийти в той же коридор. Це, крім того, пов'язано з особливістю психології. Всі починають стріляти по тому, що першому виходить. Відповідно він повинен рухатися, а його напарник повинен вийти і стоячи на місці прицільного зняти що стріляють. Третій закон роботи в парі. Закон діагоналі. Рухаючись по коридору, один гравець рухається по одній стіні, другий гравець рухається по протилежній стіні трохи ззаду. Діагональ повинна бути направлена у бік найменшої небезпеки, щоб супротивник, що несподівано вискочив, не зміг покласти два однією чергою. Цей тактичний крок схожий на «перехресний»: Двоє рухаються напроти один одного, при цьому кожен тримає приціл по протилежній діагоналі, при такому розкладі огляд кута помітно вище. Пам'ятаєте у двох видах підстраховування: активна і пасивна. Активна - це коли ви дійшовши до хорошої позиції утримуєте найбільш вірогідну точку виходу ворога, в той же час Ваш напарник починає рухи до наступної позиції, яка відповідно розташована далі за Вашу вогняну крапку і так далі Пасивна - це коли ви доходите до позиції, а Ваш напарник розташовується на вашій попередній крапці, тобто він постійно знаходиться позаду Вас. Природно зразку страховки необхідно заздалегідь погоджувати. Четвертий закон роботи в парі. Закон гранат. Поки стріляє твій напарник, у жодному випадку не діставати гранату. Краще зняти ворога в два стовбури. Гранати повинні кидатися в момент коли ворог пішов за ящик/укриття. Тоді один прострілює, другою кидає гранату. Це пов'язано з тим, що на діставання гранати потрібно 1 секунду, на прицілювання, кидок ще секунду і на перемикання на стару зброю ще секунда. Разом Ви втрачаєте 3 секунди вогняного зіткнення, в перебігу яких Ваш напарник залишився один. Пам'ятаєте і про роботу з флешкамі. Робота з флешкамі один з складних процесів. Ніщо так не турбує, як бути засліпленим (і тим більше через це бути ліквідованим) власним тімейтом. П'ятий закон роботи в парі. Закон перезарядки. Почав перезаряджатися, повідом напарника про це (голосом), він повинен прикрити твою перезарядку прострілювання потенційне небезпечних місць виходу ворога. Причому повідомити про перезарядку необхідно до того як почав перезаряджатися. У ідеалі (тим більше, якщо за умовами чемпа не можна видавати голос, або ж компи ізольовані один від одного) повинні бути «пріоритети перезарядки безпосередньо Вашої команди». Їх може бути дуже багато: першим перезаряджається той, у кого мощней/слабей зброя або той, хто убив, або якщо у команди постійні пари, то за попереднім договором перезаряджається першим той, хто Х, потім Y. З початку навчитеся просто попереджати про свої дії до того як безпосередньо дію зробити, поступово ускладнюйте завдання. Припините перезаряджатися відразу після кожного убитого ворога!!! Якщо вороги працюють в парі це ваша смерть. Це не закон - це аксіома. Якщо проти вас грає добре злагоджена команда, вона поодинці точно працювати не буде. І тим більше на вбивство одного супротивника необхідно витратити не більше 30-40 відсотків обойми, при тих, що залишилися 60-70 відсотках в ріжку можна ще пів команди супротивника скласти. Завжди залишайте в обоймі автоматичної зброї декілька патронів (до 10).
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Міні-профіль
Привет: Гость

Сообщения:

Логин: Гость
ID: 0
Ты здесь: -й день
Список пользователей
Изменить информацию
Отправить сообщение
Читать ЛС ()
Сервер
Ми Вконтакті
Категорії розділу